Machete

Blev en mycket speciell men trevlig kväll igår! Först förfest at Elin's, stackars Becki kom inte förrän 22 då hon fått jobba över. Fick reda på att hennes födelsedagspresent från sambon var en förlovningsring ;) Naww!  

Hängde på Anna-Belle's tills det stängde, sen vidare till Bakfickan. När det stängde klockan 2, gav jag & Eve oss av på en lång promenad genom Laholm.

Hittade en fin machete-kvist jag lekte med. Lurade Lagan att vi tänkte gå hem till hans mamma & knacka på. Skitungen höll på att skita ner sig ;)

Tillslut blev det att ringa taxi. Hade alternativt sovplats hos Elin, men Eve skulle upp tidigt med så lika bra att dra sig hemåt. Alltid skönt komma hem. Har dock min bil kvar i Laholm kom jag på sen...

XXX
Wie*
At Elin's blåstes det såpbubblor! Jag blev glad.
Hihi!
Jag & Kajsa posar loss.
Pose!
Kajsa & Angelika på väg in mot Laholm city!
3 barn
Elin, födelsedagsbarnet Becki & Eve :)
La la laa...
Jag & Angelika på Anna-Belle's. Ingen aning vem killen till vänster är.. han ser rädd ut.
Snajsigt.
Vacker takkrona. Lirkade av en juvel & gav till Becki som present :) 3 ostar
3 små såpbubblor i en röd soffa med röd läsk.
Lik.
Vi hittade en liksäck inne på toaletten. Den tillhörde inte oss!
Bajs. Korv.
Sen hittade vi en äcklig sorts korv i en cykelkorg. Bajskorv? Hotdog?
HAH!!
Jag kände mig fräsig med macheten. Gjorde massa tuffa moves.
- Oaoaoaoaoa!
Eve försökte locka till sig män med sitt parningsrop.
FUCK!!
Sen försökte vi bryta oss in hos en vän. Tricket med smygklämma fungerar inte lika bra som i filmer...

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0