I'm good

Vad skulle jag göra utan musik? Lite hjälper det allt. Ohh, oldiespråk. Haft en ganska shitty kväll, men ändå inte. Mina älskade vänner gör allt. Insett hur mycket en viktig människa i mitt liv sabbat, man vill inte lyssna på psykologshit men sanningen smyger sig sakta fram. Livet är hårt och inte blir det lättare. Man blir bara starkare.

Jag har inte mycket muskler, anser att mental styrka ger mest ;)

Hoppas aldrig i hela mitt liv jag blir som dig. Du försöker, jag vet det, men det börjar bli för sent. Sanningen svider.

Hatar sentimentalitet. Men ibland behövs det, that's only human!

Nu ska jag dricka 1 liter mjölk och bli fetare, sen böka ner mig i sängen. Förhoppningsvis hittar jag en fjunig katt att dra med mig ner i dunet.

Gonatt cuties ♥

(Splashade nyss en långbens-fluga mot väggen. Jag kommer hamna i helvetet bland 100 000 000-tals långbensflugor)

XXX


Gotta love Lazee!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0