Fakta om.. fortsättning

I promised & nu är ni säkert överlyckliga!

Vad gör du i morgon: Jobbar, planerar ofta inget i förväg
Vad är det värsta du vet? Lögner & egoism
Har du bra vänner och äkta vänskap? Absolut!
Vad är det finaste du fått? Kan inte komma på något just nu för min hjärna är typ död idag igen. I'm fucking old.
En speciell dag du minns: Många dagar, men inget jag skriver här.
Du samlar på: Eh, när jag var liten sparade jag typ allt. Men nu är det slut på det. Smycken antar jag att jag sparar på + kuddar. Går inte slänga förstår man väl!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Beror på huruvida man orkar prata, men de flesta av mina nära vänner & oftast Räkan min.
När grät du senast: Minns inte, för någon vecka sen kanske. Men jag är ingen crybaby & vill poängtera det!!

Vad skulle du göra om du vann en miljon
: Spara en del, ge till min familj, resa & leva livet.
Vill du gifta dig: Nae, inget som är viktigt för mig. Giftemål gör ingen lyckligare.
Vill du ha barn: Usch nej. Men möjligt man ändrar sig senare i livet.
Är du musikalisk? Haha hell no! Guitar hero möjligtvis. Lyssna på musik är min grej.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten för bövelus
Bor dina föräldrar tillsammans: Nope
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, någon gång för längesen. Nu för tiden tar jag mig i kragen & försöker tänka på annat, orka behöva byta lakan sen för att man bölat ner det.
Biter du på naglarna: Nej, käkar hellre vanlig mat.

Fatta gammal jag börjar bli. Är helt död efter jobbet nästan varje dag. Men är säkert bara nu i början, speciellt då jag jobbar 6 dagar i veckan. Är glad att jag kan skaffa lägenhet nu iallafall, söker varje dag som en majskolv.

Är extra trött nu då jag blivit utsatt för spindelattentat både igår & idag! Först igår när jag ska hämta in grillkol & fylla på med i affären. Då ser jag en ful långbens-äckel-spindel sitta där. Skjuter iväg honom med handen (då jag hade handske på mig). Han försvann, men 2 av hans ugly ben fastnade på handsken. Ewwwwwww....

Idag skulle jag hämta grillbriketter. Då ser jag att en spindel sitter på en säck, invävd i sin egen väv. Var osäker på om han var död eller inte, tar en pinne & försöker mosa. Då börjar äcklet springa runt som fan, stod & slog med pinnen & tillslut mosade jag honom. 

Vad är det med spindlar & kolbitar??

XXX
Hihihihiihihihihi
Mamma har alltid sagt att jag är så vacker när jag ler. Nae, det har hon aldrig sagt.


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0