Valborg :<

Fan vad tråkigt jag har. Deppar mig över Valborg, whyyy måste jag jobba Lördagmorgon?! Livet är orättvist. Men nästa helg blir det fet fest iallafall I think. Längesen man gick på någon rolig privatfest, men detta känns som det kommer bli niceee!

Usch, såg nyss ett dammfjun hamna i mitt juiceglas. Nu är min dag förstörd.

Tror jag ska bege mig ut på en promenad till. Det Skummeslöv är till för. Kanske lägger ut en bild på min fjuttiga slinga imorrn... håret bråkade idag.

XXX 
Blond hund.
Jaffa behöver aldrig slinga sig, hon är naturally blonde. Sexy

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0