Dalmatinblondie, yes!

Nu har Mills nyss åkt hem. Hann med en liten träff med henne också idag, that we like ♥ Fick slingat mitt hår med. Öhh, fuck vilket jävla jobb! Trodde seriöst jag skulle dö.

Först på med bögmössan, få ut allt trassligt hår. Tog cirka 2 dygn. Sen i med färgen, både blonderingen & det bruna. Daaaaaaaaaaaaaaamn. Tror halva mitt hår dog. Man känner sig ganska avskärmad i den jävla bögmössan.

Men nu är det över. De 3 små fjuttiga slingorna blev bra, men skulle gjort större. Blonderingen såg mer fläckig ut än slingad, iallafall i mittbena. Men det jämnar nog ut sig... lever på det hoppet.

Bilds kommer imorrn. Yay.

XXX
Damp.
Först I was like "Fuuuu", sen kom Camilla & I was like "yeeeeah".

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0