I have a problem.

Idag har varit en bra dag. Först jobbat & slitit. Inte slitit så mycket kanske... men jobbat. Sen blev det Halmstad med Erica. Tiden gick sjukt snabbt, men lite grejs fick jag köpt iallafall. Och allt billigt billigt ;)

Fick sätta en budget nämligen. Annars köper jag allt jag ser. Som ett barn på Julafton, helt knäpp. Stressad blir jag också samtidigt, för allt jag vill ha. Jobbigt jag har det...

Blev iallafall ett sött diadem, tight, blommig kjol, ballerinas, Bikini, hallonläppsyl & ett svart, basic linne (som dock inte är med på bilden. Hade det på mig. I refused to get naked).

Dagens shoppingbegär tillfredsställt med andra ord. Sen hann jag även med att träffa min kära vän Avnoso & Ricky med. En produktiv dag.

Kommer bli lite dåligt med bra bilder framöver, då Sis kamera börjat fucka sig med fokusen + min mobilkamera fortfarande suger. Men snart, snart blir det en ny digitalkamera I hope.

XXX
Ohhh.
Man fick en katt på köpet när man handlade på H&M.
Cha chaaa!
Sqweezar mitt öga. En sleden bild är bättre än ingen bild alls. Eller hur?

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0