Shopping & sånt

Haft en underbart trevlig dag i Halmstad med Avnoso Mafiozo. Hade tråkigt, så smsade & frågade om han ville hänga med en runda. Så begav vi oss. Stackaren var dock sjuk, men blev lite fika på Espresso house sen med Chai -och kaffelatte. Då piggnade Avnosen till.

Köpte mer än jag behövde... som vanligt. Men det kändes bra... som vanligt. Behöver inte ha dåligt samvete heller, eftersom gymhelvetet är skyldiga mig 1500 kronor! Helt sjuka. Ska dit imorrn & skälla lite. Man kan fan inte dra så mycket pengar av någon utan att märka det när man är ett så pass välkänt gym + har sagt till dom 2 gånger utan respons. Snart tar vi till med det tunga artelleriet... mamma!

Fick även reda på att digitalkameran inte är lönt att laga, så får köpa en ny. Men väntar till skattepengarna kommer, tills dess får jag nöja mig med bajs-mobilkameran & om jag har tur, låna syrrans systemkamera lite då & då.

Over&Körv.

XXX
Knöpp.
Idag var det 11 grader ute, funkade alltså med väst & ballerinas. Me like.
<3
Smart att ta kort på vita kläder med vit bakgrund. Blev en vit skjorta, vit tröja, säxy skor från H&M (Ohhh), brunt skärp, ljusrosa nagellack, ögonbrynscréme, läppglans. Kjolen från Topshop kom med också, den ville visa upp sig.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0