Pikachuuuu!!

Mysigt uppvaknande man fick imorse.... 9.30!! Det är typ mitt i natten för mig. Spenderade natten hos min käre vän Linus. Bad idea. Blev väckt av en hundsvans i huvudet & Linus kela-med-hund-röst "Åhhh Fia, åhh Fia, åååååååååååhhh Fia!!"

Sen började han peta i mitt huvud, drog av täcket, kittlade mig, ställde massa dumma frågor etc. Sånt man inte får göra på morgonen! Tog skydd under mitt täcke, men då började han härma massa Pokémons & attackera mig.

Tillslut var jag vaken & hängde med på pokémon-leken.

Gud vad det suger att inte kunde fira Valborg ikväll. Men till min glädje är det värsta regnvädret nu iallafall, mohahaha... vill dock ändå ut. Kanske kan man vara nykter & köra, så kan jag dra hem tidigare? Återstår att se.

XXX
Aww...
Fan vad tjock han är.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0