Morgonpigg!

Idag var jag uppe redan 8.45! Av helt fri vilja också. Haha, eh nae. Så dum i huvudet är jag inte. Skulle till Lärcentrum & hänga lite... i ett rum. Fick papper & penna för vi skulle skriva lite, kändes som att vara i skolan igen.

Började klia i fingrarna som fan, ville börja rita. Men vi var typ bara 7 stycken i rummet, hade varit pinsamt om hon sett mig sitta där & kladda medan hon pratade. Så stod emot abstinensen... målade lite blomblad bara.

Jobbigt, för nu har jag varit uppe i nästan 5 timmar & klockan är bara 13.20 typ. Oh-nooo... vad ska man hitta på nu? Kan kanske inspektera mina nya 1 miljon fräknar jag fick under solningen igår.

XXX
HAH!!
Pappa lärde sig läsa sina mail igår. Han tyckte det var en fin upplevelse.
Cha cha!
Fräsch bild, speciellt på Jaffa. Tur hund inte vet hur man använder Internet.
- What's up yao?
Sen tog vi en cool bild på Jaffa för att kompensera för den förra.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0