En packad helg

Sitter här med ett glas vin & hoppas på det bästa. Försöker fixa skjuts, då några vänner är i stan. Just ikväll måste jag ut. Absolutely.

Igår var det mycket bra. Förfest i Halmstad hos Max, bara massa killar, hah! Men jag trivdes. Sen blev det Corner, massa flum. Tappade bort Linus i slutet av kvällen & fick inte tag på honom. Ringde Max & sa att jag tappat bort Linus & behövde slagga hos dom.

Då får jag reda på att Linus redan är där. Så börjar gå, pratar me både Linus & Max i telefonen. Max säger han ska möta mig, sen helt plötsligt kommer det en taxi med Linus in & hämtar upp mig. Duktig kompis ♥ Ändock onödigt, då det inte är så långt att gå.

Somnade runt 6. Vaknar runt 12 av att bl a. Max kommer in i boxarkläder & börjar spexa. Förstår inte vart han får alla sina outfits ifrån...

XXX
Oh la la.
Kvällens cutieoutfit. Fick dock inte med hela... I suck.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0