Buäääähhhhh!

Åhh, börjar nästan böla snart. I princip ALLA mina vänner ska ut ikväll + massa folk från Facebook. O här sitter jag i min ensamhet med en fet katt & blond hund. Ska jobba hela Påskhelgen så ingen fest för mig, nono.

Och för att strö salt i såren sitter Facebook & skickar 1000 inbjudningar & påminnelser om allt som händer i helgen. Fan vad aggressiv man blir då.

Nura fyller dock år imorrn & har fest, så blir en liten tripp dit på kvällen... nykter ofc. Nykterheten stör mig inte, kan behövas. Men får väl dra hem sen runt 23-00-tiden som en liten bebis & nanna.

Men på söndag kommer jag vara glad. Då har jag tjänat feta pengar & blir antagligen en tripp till Falkenberg på kvällen. Jag har nog problem.

Nu ska jag försöka fokusera min hjärna på $$$!

XXX
Ohhh.

Hade glömt bort den här låten. Loooove it

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0