Ålderskris IGEN

FAN. Körv. Upptäckte nyss att jag glömt ändra infon om mig själv här till vänster under profilbilden. Är ju faktiskt inte 20 längre, utan hela 21 år gammal! How old...man blir ju helt chockad. Får tillomed fortfarande för mig att jag kan anmäla folk över 30 som raggar på mig.

Möjligheten finns att jag glömt ändra med mening. 20 är en mycket finare siffra än 21. Enda 21 år är bra för är att man kan supa lagligt på barer i USA.

Positiva är iallafall att jag inte ser ut som 21, utan snarare som 18... eller 16 som någon trodde. Känner mig fortfarande som det iallafall. Antar det är den känslan pedofiler har "Jag är 56 men känner mig som 15!". Spelar ingen roll, du är fortfarande rynkig & äcklig.

Now I'm sad... blir att lägga sig strax efter Rapport ikväll.

XXX
Spegelbild.


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0