Wrrroooom!!

Gud. Jag trodde min tid var kommen igår... tiden att bli av med mitt beloved körkort. Körde nämligen förbi polisen i minst 140 km/h på motorvägen! Dom stod i sidan med en annan bil. 3 poliser på motorcyklar var det, en av dom stod vid bilen & de andra 2 gjorde ingenting.

Snacka om att jag höll på att skita ner mig eller? Släppte gasen fort som fan, sen kollade jag flera gånger i backspegeln. Var helt övertygad av att jag skulle se 2 arga polismotorcyklar bakom mig i full fart. Har inte haft mitt körkort i 2 år än, vilket ju betyder att kör jag 5 km/h över den gällande hastigheten så kan dom ta det ifrån mig.

Hade dom stoppat mig vet jag inte vad jag hade gjort. Börjat böla? Försökt ljuga? Flirtat? Dragit upp tröjan? Möjligheterna är oändliga. Men jag klarade mig iallafall. Men lärt mig en läxa; När du märker att alla andra bilar plötsligt saktat ner till 120 km/h är det troligen säkrast att du också gör det!
Barbie kan
Barbie med rosa hår kan sina grejer, av henne ska jag lära mig köra anständigt.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0