Vuxenliv

Varit en snurrig & kort dag. Kollade på Top Model 12, fan vad snygg Allison blev efter makeovern. Väldigt speciellt utseende, tror hon kommer komma väldigt långt i tävlingen. I looove Top Model :)

Idag åt jag en mycket speciell kvällsmat. Nämligen popcorn!! Sånt kan man göra när man är 20 år! Var inte meningen, glömde helt enkelt bara bort att äta middag eftersom jag käkade det istället. Nyttigt ;) Man såg hur avundsjuka alla barn blev när dom såg mig stå där och välja ut en popcornpåse. "- Maaamma, jag vill ha ostbågar! - Nej, det är söndag idag, då blir det inget sånt." Mohahahaha!

XXX
Shiine
Så jävla sexigt hår fick hon. Likeee <3




Föresten, hittade ett blåmärke från igår. Kanske 2 tillomed. Varför har man alltid blåmärken dagen efter man varit ute? Jag får alltid det oavsett vad!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0