Vet ni vad jag hatar?

Vet ni det? Tråkiga jävlar på msn. Alltså folk som addar en (oftast killar också), sen genomlöper konversationen såhär, VARJE gång exakt såhär:

Tråkig Jävel: - hej
Jag: - Hey
TJ: - Hur e det ?
Jag: - Braa sj?
TJ: - bra
Jag: - Okey :P

Sen är det ofta den här typen som efter han visat hur jävla tråkig han är, "inbjuder en att starta cam" alltså min cam. Man bara what? Vad addade du mig för din jävel? Vissa frågar om man vill ses "Ehh jag känner inte dig + om tillomed msn-konversationen är pinsamt tråkig, hur blir det inte då IRL?"

Jaa, jag är ju också tråkig när jag bara svarar "Braa sj, blabla" men det är bara för att jag blir smittad av personens tråkighet. Jag gillar att skicka smileys & vara glad:) Men det går inte med såna personer, dom hänger inte med. Dom kan tillomed ifrågasätta varför man skickar en viss smiley. Jag blir arg på sånt, ska ni adda mig ska ni fanimej vara roliga!!

Och föresten, kolla vad jag hittade här på Blogg.se:s "Specialtecken" En jätteliten rumpa! --> ω Hittade även hjärtan & lite gulligheter. Grattis till mig!

XXX
Mysvovve
Nybadad vovve hade slagit sig ner i min säng igår, så blev lite trångt...
Suuk
Vaknade upp sjuk idag, ont i kroppen, halsen & svintrött. Synd om mig ♥

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0