Uggs!

Sorry, varit en dålig bloggdag. Sov inte alls bra inatt, medan Louise somnade direkt igår haha! Sen runt 6-tiden på morgonen kände jag hur en fet katt började trampa på mig & jama. Slutligen la han sig nere vid fötterna.

Körde hem Louise runt 13.30-tiden eftersom hon skulle iväg & åka wakeboard;) Sen bestämde jag mig för att köra och köpa ett par höst/vinterskor. Kan behövas snart. Pappa var snäll & gav mig sitt kort. Blev ett par bruna Uggs, något jag velat ha hur länge som helst! Så nu känner jag mig nöjd:)

Sen drog jag till mamma & käkade kycklingfilé. Goooott, I love chicken. Efter det drog jag & syrran och hyrde skräckfilm. Ville se filmen "I.T." av Stephen King, men den hade dom inte så fick bli "Evil dead" istället, även den en Stephen King-film. Hans filmer e ju alltid bra typ;) Tyvärr var syrran på sitt tjurskalle-humör (som vanligt) så det sabbade filmkvällen nu. Men tänker ändå kolla på den själv.

Nu börjar Idol om 10 min. Hoppas det är massa kul mobbat folk där ikväll så man kan få skratta lite ;) Enda anledning till att jag ens kollar på Idol; The Auditions!

XXX
Shiine!
Lite glansig efter dagens sko-shopping, haha;)
UGGS!
Och här har vi uggsen i egen hög person/sko!
Pose!
Jag & uggsen tillsammans. We enjoy each others company:)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0