Tack alla..

..lovers & haters som läser min blogg:) Kul att folk tycker man är underhållande. Varit dålig denna helgen på att blogga, men det är bara för att jag haft fullt upp. Partyparty hela helgen, höhö! That is how I do it.

Sov till 14.45 idag. Normalt? Ja. Vaknar av att någon går lös på dörrklockan, så får panik & flyger upp! Kollar på klockan, blir ännu mer förvirrad & fattar inte ens vilken tid på dygnet det är. Öppnar dörren & möts av 2 stora leenden. Elin & Becki som kommit för att lämna min bil + hämta sina saker:) Frågar dom om klockan verkligen är 15.00. Det var den.

Känt mig tjock & äcklig hela dagen, men såg mig sedan i spegeln och insåg att det inte var så farligt. Iallafall inte för att vara bakis ;) Känt mig kärleksfull hela dagen också, dock har jag ingen man att ta ut det på så försökte med syrran. Men hon var fjortis-tjurskallig som vanligt, så jag klistrade ett vingummi på hennes kind som straff.

Selma kom iallafall & gav mig lite kärlek i soffan. Den katten är så jävla underbar, vill bara äta upp henne... vilket jag nästan gjorde, pussade & sög lite på hennes fjuniga huvud. Cat taste good.

Berättar mer om Fredag & Lördag imorrn, för nu är klockan 3.11 och jag måste nog nannis.

Sov sött mina barn ♥
Iihh
Give me some looooove!

Kommentarer
Postat av: Martin

"& sög lite på hennes fjuniga huvud" hahah

allt bra då? :)

2009-09-28 @ 10:27:49
URL: http://barnhjaernorna.blogg.se/
Postat av: Emmelist

Hejsan! Tänkte bara tipsa om att jag kör DAGENS BLOGG ännu en gång! Och eftersom jag fortfarande ligger kvar på "mest aktiva" listan här på blogg.se så kan det innebära rätt så mkt nya besökare om just du vinner! Så om du är intresserad är det bara att kika in hos mig!!



Annars får jag önska dig en toppendag!!!



Många kramar!//Emmelist

2009-09-28 @ 12:13:25
URL: http://emmelist.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0