Sorry

About yesterday. Skrev inget för först jobbade jag 14-19, sen träffade jag Louise ett tag. Sen när jag kört hem Louise kom Linus förbi en sväng. Han hade varit i Halmstad och träffat våra svarta Brooklyn/Jamaican/Nigeria-vänner :) Dom är grymma, vi ska träffa dom fler gånger, jag har ju bara träffat dom 1 gång.

Jag & Linus drack kaffe och kollade på Kalle & chokladfabriken eftersom ingen av oss hade sett den. Den var lite rolig, men seg tycker jag. Roligast var han Willy Wonka, han sa helt störda grejer hela tiden ;) Min typ av humor. Sen runt 1 körde Linus hem eftersom vi var sjukt trötta!

Dock var jag uppe ett tag till. Ett braaaaaa tag. La mig 3, somnade 6.00. Vaknade 6.30 av att telefonen ringer, sen försökte jag somna om igen. Vaknade kl 8, somnade om. Vaknade kl 9 av att det ringer igen, får panik & springer upp. Lägger mig igen, vaknar 10.30. Somnar, vaknar 14.30.

Aldrig sovit så dåligt i hela mitt liv, varje gång jag vaknade var jag skitpigg! Hur är det möjligt? Anledningen till att jag fick panik när det ringde var för att jobbet kanske skulle ringa om de behövde mig ;) Så jag flög upp varje gång det ringde.

Yeye. Ska ut & gå en runda snart tror jag! See ya later ♥

XXX
Ihh
After-work-bild :)
Mjao. Voff.
Katt & hund tog sig friheten att ockupera min säng.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0