Sisters 4-evaaahh

Nyss varit & gymmat. Känns skitbra, jag vibrerar dock som fan i benen. Kommer troligen inte ens kunna gå imorrn, så jävla trevligt sånt är. Hade fått ett cp meddelande på datorn av syrran när jag kom hem med "Du får aldrig låna mina hörlurar igen!!!!!!!!!!!! Skulle ju ha dom imorrn DIN JÄVEL!!

Saken är den att dom låg 100 % fullt synliga på mitt skrivbord + hon såg tillomed när jag la dom där. Alltså, hittar man dom inte måste man vara utvecklingsstörd. Jobbigt...

Jag & min syrra är väldigt gulliga mot varandra när vi snackar i telefon också (innan hörlureincidenten):

Jag: - Hej Snigl!!
Josse: - Vad vill du?
Jag: - När kommer du hem?
Josse: - Jag är påväg, varför undrar du?
Jag: - För jag ville låna dina hörlu..uääähh
Josse: - Vad vill du mig?!
Jag: - Du ska få stryk när du kommer hem.
Josse: - Uäähuä
Jag: - Jaja, vi ses sen!
Josse: - Uähäääh
Jag: - *Prrrrrr* (pruttljud me munnen)

*Klick*

Det är så det ska vara. Nu ska jag böka ner mig lite i soffan tror jag
Sepia.
Sjukt svårt att hitta en någorlunda bra bild på oss, jag lovar. Vi tar bara helt störda bilder. Så detta ver det bästa jag kunde hitta, en bild i sepiafärg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha fan va nice ;)

2009-09-30 @ 00:19:07
URL: http://barnhjaernorna.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0