Shopping!

Sååå trött! Ägnat hela fucking kvällen åt att städa mitt rum! Det behövdes kan man säga ;) Såg för jävligt ut innan, hade inte ens packat upp min resväska sen Mallorca.

Var på Väla/Ikea innan som sagt. Köpte sånt madrassöverdrag till sängen + ett par genomskinliga vita gardiner. Blev mycket bra:) Snodde idén med att använda madrassöverlag som lakan från Nura. Mycket enklare & man slipper glidande lakan.

Sen blev det lite kläder... mer än jag tänkt som vanligt, men ändå saker jag behövde (förutom trosor, haha). I love underwear... se bilder nedan.

Nu ska jag bara chilla ner lite så jag hinner bli trött, sen blir det sängen. See ya tomorrow folks ;D

XXX
Wiiie!
Inhandlat; En svart väst (velat ha det aslänge) från H&M + grå tröja från H&M. Jeansleggings från Bikbok, kostade bara 99 kr! Sen slutgligen 3 par sexy trosor från Gina tricot för 149 kr.
Before
Så här har mitt rum sett ut nu hur länge som helst. Mysigt ;)
After
Efter städning. Myycket trevligare! (Lägg märke till min vita gardin + vita madrassöverlag)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0