RYCK

Fick ett ryck av att jag vill till IKEA & köpa ett nytt övertäckstyg till min säng! Ska fixa mitt rum idag, det ser för jävligt ut. Ska visa sen hur jag menar med övertäckstyg (om jag hittar något dvs) Har lite bråttom nu för klockan är 17.30 haha! Men IKEA stänger inte förrän 20.00:)

Ska inom väla med & köpa en väst + höst/vinterskor om jag hittar. Får bli billibilligt med tanke på min ekonomi. Men detta är ju saker jag iallafall behöver. Nu e syrran klar så drar nu, återkommer senare ikväll!

xxx
RÅDJUR
Ser stirrig ut på denna bilden, haha!
EKORRE!
Vi har en ekorre på vår tomt. Idag satt han & åt hasselnötter:)

Kommentarer
Postat av: your dream closet

Finns att s epå youtube om du vill se showen :)

2009-09-07 @ 17:34:50
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0