Rökt på?

Sitter här nu, dödstrött. Klockan är 10.20... Har sovit cirka 3 timmar inatt. Somnade runt 5.30 (kunde inte sova), blir väckt kl 7.30 av en cpunge som inte kan kolla upp bussen som normalt folk & har alltså ingen skjuts in till laholm. Så jag har inget annat val än att gå upp & köra henne.

Jag är hemma 8.20 så går & lägger mig igen. Sen ringde väckarklockan 9.50 & här sitter jag. Mina ögon e helt fucking röda, ser ut som att jag suttit uppe hela natten & rökt på. Det är bra, när man ska till arbetsförmedlingen & allt. Dom bara leeeetar ju efter anledningar till att inte behöva hjälpa en, de små äcklena..

Öhh, pallaaa. Nej, får käka klart min frukost nu & klä mig så jag inte kommer försent. Inte för att jag bryr mig, dom förtjänar att jag kommer försent, mohahaa.. men ändå.

XXX

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0