Prinsen

Blev ett litet inlägg till;) Var ute & tog mig en nattcigg vilket knappt var värt besväret. Först när jag kommer ut på trappan upptäcker jag 100 miljoner gröna flugäckel! Sen när jag tar mig nerför trappan ser jag hur en äckelspindel som bosatt sig på väggen spanar in mig. Uääh..

Vandrar iväg lite mot gräsmattan. Plötsligt hör jag ett prasslande från mörkret, så jag får panik & småspringer därifrån. Precis i rättan tid kommer min lilla prinskatt & börjar prata me mig så jag slipper känna mig ensam ;) Husdjur är fan något av det bästa som finns. Vet inte vad jag skulle gjort utan mina små Babes <3

Åhh, upptäckte nyss att ännu ett nytt Family guy avsnitt laddats ner! Underbart. Inte sett det innan heller så detta ska bli trevligt:) Handlar om när Stewie & Brian åker till Tyskland. Me like.. Så ska sätta mig & kolla lite på det nu.

Gonatt barn!
xxx
Äckelpäckel
Här sitter dom & konspirerar. Dessa 3 utgör bara 10% av vad som fanns därute..
- Guten tag
Här sitter han & vinkar in små oskyldiga flugor till sitt fattiga nät. Jag & Louise fick för några kvällar sen vara vittne till hur han rullade in en flyg-långben i sitt nät.
Kärlek <3
Jag & min prins...som för tillfället är lite tjurig över blixten han får i sitt lilla ansikte.

Sjukt kul ;)

Kommentarer
Postat av: Jonas ;)

Tja!



Snygg rolig blogg du har ;) fattade inte vem som la till mig på msn och sen hittade jag din blogg! Klart man blev glad! Stackare, är du fortfarande "mellan två jobb"? Nu är jag sååå trött.. hörs av på msn sen!



kraaam

2009-09-03 @ 03:25:20
Postat av: Jenny <3

Tack!



Dock har jag INTE lagt till dig på msn, så där har du nog fått fel person. Lägger aldrig till personer jag inte känner på msn. Så tyvärr!

2009-09-03 @ 11:58:13
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0