No life

Jag har fan inget liv asså. Inte idag iallafall. Ägnat halva dagen åt att sitta på Bilddagboken & provocera småglin. Ni vet det där, Fokus dom har på Bilddagboken? Det är typ ett löpande band med bilder på fula barn. Iallafall, jag sitter & kollar på det. När jag hittar stavfel klickar jag på bilden, sen skriver jag "Ärkän? Vad betyder det" (ungen skulle skriva "erkänn") När jag sedan trycker på [skicka] får jag en sån varm känsla i min kropp av tillfredsställelse. 

Sen skrev en unge på 13+ till mig att jag ska växa upp eftersom Bilddagboken är till för folk 12-15 år. VA?! Jävla skitunge! Dom har Lunarstorm, det kan dom nöja sig med. Jag tänker fan inte låta alla småglin ta över bilddagboken också... fast det är väl redan försent. Snart tar dom väl över Facebook också, eftersom man numera kan välja att ha det på Svenska. Åååhhh, äckliga barn...

Aja, hittat mig ett annat tidsfördriv nu iallafall i form av Mr. Biatch.MsN


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0