Lördag - Halmstad

Var ute me Elin & Becki i lördags :) Mycket trevligt! Förfestandet hölls i mitt hus eftersom jag var ensam hemma den kvällen också. Becks körde dock, eftersom hon inte pallade dricka. Väl i Halmstad blev det först Asian Palace, of course ;D Älskar det stället.

Sen The Corner. Dock trivdes Elin & Becki inte där så bra. Becks fick dessutom en äcklig kille efter sig, han hade helt stirriga ögon & såg psyko ut! Han följde efter henne & glodde på henne med sina äckliga ögon. Sjukt att det finns så många knäppisar ute i Halmstad, dom förökar sig mer & mer tycker jag.

Så vi drog vidare till B&B. Där var hyfsat mycket folk för ovanlighetens skull, dock bara skumt folk. Jag & Elin skullle gå på toa, Becki väntade utanför. Då hör man 2 äckliga tjejer i kön börjar snacka skit om oss, typ "Asså orka folk som bara står inne på toan & snackar" (Det var det enda jag hörde, men visste inte de snackade om oss)

När vi kommit därifrån berättar Becki att dom snackat massa om oss? Va?! Vi var skitsnabba på toan, Elin först sen jag direkt efter. Får man inte snacka under tiden man kissar eller? Korkade brudar, svartsjuka på oss för att vi har kul... och är snygga.

Sen träffade jag mina & Linus nya vänner :D Jag blev jätteglad när jag upptäckte det! När jag stod i baren kom en av dom fram "Do you remember me, we met last saturday? Linus friends." Sen kom en kameratjej och ville ta mingelkort, han bara "No no" jag bara "Yes Yes" drog i honom.

Dock var bara 3 av dom ute (vad jag minns) Det var Nana från Brooklyn USA & de 2 andra från Nigeria & Sydafrika. Dom är mycket trevliga våra nyfunna vänner, har deras msn & facebook nu:) Nana lärde mig lite amerikansk slang igår, höhö!

En bra kväll tycker jag ♥
Wie!
Tog mig 100 år att bestämma kläder, men tillslut hittade jag! Vit tröja, vitt längre linne & Louises säxy lacktajts.
<3
Elin & Becks posar sött!
J&E
Jag & Elin posar oss ;D
Kisskiss
Leker i bilen, hihihi
Mums
Elin slickar på Mr. Flaska :)
Yaay!
Jag & en av våra vänner vid baren. Jag ser läskig ut, haha!
Fantastic Four
Jag, Elin, Nana & Becki :D


Kommentarer
Postat av: Elin

Hahah najs bilder;) ja ser helt muppad ut me den på oss två:D<3

2009-09-29 @ 21:18:51
Postat av: sara

heejsan, undrar hur du sparar sidan på msn konversionen hur du får de sådär som du har lite längre ner i ett inlägg? kram

2009-09-29 @ 22:28:48
Postat av: Jenny <3

Vi e snygga, Elis;D<3



Sara: Jag trycker på knappen på tangentbordet som heter [PrtScrn] vilket står för "printscreen". Sen går jag in på paint, går in på "redigera" & "klistra in", så har du det:)

2009-09-29 @ 22:48:33
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0