Lite störd men...

..jaa. Sov till 15.45 idag FÖR ATT JAG ÄR SJUK! Dessutom blev jag väckt runt 11.30 imorse av 2 likadana sms från Erica "Vakna följ med och ät bluethai nu kom igen, ett och två :D" Men kunde tyvärr inte eftersom jag måste spara mina sista pengar till helgen + är ju lite suk. Känner mig ännu segare idag... men får väl skylla mig själv antar jag.

Var ute till 2 inatt, först med Milot & Erica. Shit vad den killen kan käka! Först var vi på Mc Donalds, vilket han sa var hans 6:e Mc donalds för den dagen. Jag & Erica ville inte ha nåt. Sen direkt drog vi till Statoil, då går han in & köper typ 2 st wienerbröd eller något + en festis. Haha! Ändå är han inte ett dugg tjock. Orättviiist!

Sen när jag skulle hem körde jag Avni till Mellbystrand. Längesen jag träffade Avnoso, för Avnoso är en hårt arbetande man. Höhöhö! Så var hemma kl 2. Mysigt;)

Nu ska jag bädda ner mig i soffan, har även mensvärk så det är riktigt synd om mig ♥

XXX
BB - BilBild
Sleden bild jag tog i bilen medan jag väntade på Avnoso.

Kommentarer
Postat av: varför?

du ser nästan på varje bild rätt sliten ut i fejjan

2009-09-28 @ 02:08:21
Postat av: Jenny <3

Jaa, såna fel brukar jag också leta på personer som är snyggare än mig själv, ANONYM:)

2009-09-28 @ 03:02:52
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0