Konversation..

..mellan mig & min fader;

Jag
: - Ska du inte byta tröja snart? Du har gått runt i den sen jag kom hem från Mallorca.
Pappa: (Kollar upprört på mig) - Va? Du! Du är bara avundsjuk för att jag har The Who på min tröja!
Jag: - Ehh nej!
Pappa: (Går in i sovrummet och tar av sig tröjan) - Då ska vi inte tala om mina kalsonger, dom har jag använt i 3 veckor nu, hihihi!

Pappa är underlig.
- Oyeah!
Hittade ingen bild där pappa har sin älskade Englandsflagga-med-The-Who-tröja på så fick bli en där han har sin gitarr på sig istället ;)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0