Isvatten is the shit

Börjat dricka asmycket isvatten. Har en stor bringare som jag fyller med vatten & ställer i frysen. Skiiiitgott;) Alltid varit en vattenälskare. Dessutom bränner tydligen isvatten fett! Om man dricker 10 glas isvatten om dagen blir man av med en hel del kalorier. Det har något med att göra att det är kallt, så kroppen bränner kalorier genom att värma upp kroppen igen... eller något sånt ;)

Så ja, isvatten är den nya grejen. Bra för mig iallafall som älskar vatten. Mums!

Nej, nu måste jag dra och kissa.
xxx
Suck it
Isbit är goooooott!


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0