I'm gon' touch the sky..

Blää. Måste fundera ut en plan över hur jag ska lyckas finansiera den här dagen. Jag hade nämligen tänkt ta mig in till Halmstad ikväll, dock är det ett problem eftersom jag behöver tanka & bara har 200 kr kvar att spendera tills nästa gång jag får pengar (Kan dröja 1 månad, ingen aning alls). Och de pengarna ska jag spara till helgen så jag kan gå ut!

Först ska jag iallafall duscha, så jag är fräsch när jag tänker. Har kattslem på mig dessutom, eftersom jag vaknade av att Pysen stod & dreglade över mig. Han var sjukt kelig, så det bara droppade från munnen på honom. Cute, men lite konstigt också...

XXX
Schteek
Här har vi dregelkatten, gottar sig i jorden som den gris han är <3

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0