Hemsk upptäckt!

AHH! Det här är inte bra. Satt nyss ute i solen & njöt lite... då upptäcker jag, på min stortå.. 2 hårstrån!! Tår ska inte ha hår, inte mina tår!! Blonda var dom (Tack & lov) men dom fanns där! Hur kan jag ha missat detta? Snacka om att rakhyveln åker fram med en gång!

Jag vet att det antagligen är fullkomligt normalt, men jag vill inte vara mänsklig. Jag hatar kroppshår, jag hatar att göra nr. 2 & jag vill inte svettas. Varför måste man?

Så nu blir det duschen. Bort med stråna och låtsas att dom aldrig funnits där. Okey, jag har aldrig haft något sådant. Glömt, borta.

Upptäckte dock en annan sak, en bra sak. Klockan är bara 16 :) Jag trodde den var 17, vilket hade varit jobbigt för mig eftersom Systemet stänger 18 & jag ska hinna duscha innan. Låter som värsta alkisen, har panik över att systemet stänger. Men det är helg & jag vill ha vitt vin. That's it.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0