Godmorgon, På RIKTIGT!

Jaa, faktiskt så grattis till mig! Vaknade 10.30 idag & kunde inte somna om. Dock är mina ögon helt röda, vilket dom alltid blir när jag kommer upp i tid. Och ont i röven har jag, as hell. Känns som att jag legat & gjort rumpknip-övningar hela natten.

Har en favoritlåt som jag lyssnar på hela tiden. Den ena är Lady Gaga - Paparazzi och världens skönaste låt right noow; Lil Wayne ft. Enrique Iglesias - Push. Dom säger att Enrique bara blivit känd för att hans pappa & familj är/var sångare, att han inte ens har bra röst annars. Men måste fan ge han credit för hur jävla het han är och den "dåliga" rösten lyckas dom fixa till på något sätt iallafall! Mums..

XXX


OCH måste även lägga ut världens bästa reklam. Love it!


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0