Frukost 14.15

Vaknade 13.00 idag = liite tidigare än de andra dagarna. Hur lyckades jag med detta? Jo, jag drack massa vatten innan jag la mig, sen vaknade jag runt 11 & var kissnödig, men höll mig & somnade om. Sen kl 13 vaknade jag & då blev det toa. Sen var jag helt plötsligt uppe!

Men bäddade ner mig igen ändå bara för värmens skull. Droppade lite linsvatten i ögonen så jag skulle vakna till. Åt ett tuggummi (eller tuggade ett tuggummi) som förrätt till frukosten. Mmm, mycket gott...

Är sjukt kallt här inne! Bara 20 grader, vilket är kallt för mig. Har tjockisstrumpor & joggingbyxor men det hjälper fan inte. Upprörd man blir. Inte konstigt jag tillbringar halva dagen i sängen, där får man iallafall upp värmen lite.

Hmm, Halmstad tonight or not. Borde vara hemma & dra till gymmet + Bensinen kostar. Får se hur jag gör.

XXX
Sledo
Tog en bild med syrrans D60 igår. Lite sleden var jag.. Men idag ska jag fräscha upp mig!
- Kom, vi ska leka!
Jaffa & Gizmo började brottas...
- MORR!!
Slåss för sin överlevnad, nästan som på Discovery.
- I'm faaalling!
Lill-hund får in ett bett & Stor-hund stupar.

Kommentarer
Postat av: mizan ;*

hhahha xD

2009-09-14 @ 17:11:58
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0