Fredag!!

Åhh, det är helg ännu en gång! So what's up, what's happening? Dricka mig lite onykter ska jag iallafall, så långt har jag kommit i planeringen. OCH det är skitfint väder idag, that's wonderful!

Jag har fixat mina naglar med:) Dom har varit omålade i hela 3 dagar, alldeles för lång tid enligt mig. Så nu var det dags.

Fått 2 uppgifter av pappa.

1) Handla mat.
2) Ge Selma mat.

Handla mat är bra. Det betyder att jag kan handla vad jag vill:) Nu tänker ni "Åh, lyx. Kunna handla massa gott fett". För mig är det tvärtom, jag passar på att handla hem riktig mat! Pappa köper liksom bara färdigmat, som pulvermos, färdiga köttbullar etc. Det är den enda mat han vet. Konstigt nog är han inte så fet...än.

När jag ber han handla hem normala varor som mjölk, grönsaker, makrill i tomatsås m.m. måste han skriva upp det på en lapp. När jag sa till honom att handla hem EN enda sak, mjölk; "Jaa okey, då skriver vi upp det". Jag tror inte han vet vad mjölk är för något ens... han kan bara läsk.

Nej, nu är det dags att hoppa i duschen.
XXX
Nails!
Ja, jag håller runt en Deodorant. Tycker mina naglar ser extra söta ut med rosa bakgrund.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0