Fredag - Min fest

Jodå. Det blev fest! Dock inte med exakt det folket jag tänkt mig, hehe ;) Kom en massa möjligt folk. Hade stress som fan i början, sprang runt som en jävla kyckling & försökte fixa grejer & ringde folk. Tillslut kunde jag sätta mig ner & dricka mitt vin. Då började alla vid bordet att spela ölspel och jag som är både blond & inte fattade spelet fick så klart dricka hela, hela tiden! Tog mig inte alls lång tid att tömma 1 vinflaska.

Någon som också fått i sig lite mycket var Nura. Runt 2-tiden gick hon & vilade lite i min säng. Jag går in och snackar med henne. Bestämmer mig för att fula mig lite med henne. Så jag tar tag i hennes arm, slår jag lite nätt på armvecket & säger "Okey, är du beredd?!" Hon flyger upp i panik & kollar snabbt på sin arm. Som att jag verkligen skulle sticka henne med nåt! Haha, sjukt kul.  

Lyckas sedan ännu en gång. När vi sitter där 1 timme senare tar jag upp en liten burk med frukttabletter från apoteket.

Jag
: - Nura, vill du ha ett piller?
Nura: - Nej förfan! Vad är det för nåt?!
Jag: (Visar pillerna).
Julija: - Vad är det för något?
Jag: -Frukttabletter:) Hihihi

En i helhet bra kväll och inget som gick isönder heller (om man inte räknar med 1 plastmugg, höhö). Öllukten dagen efter var mysig att vakna till också.

And now, some pics ♥ 
<3
Louise sötar sig ute på altanen.
Wiie
I feel preeetty, ooh soo pretty!
J&L
Smutsig spegelbild, det gillar vi!
- Yoo!
Vi är bäst på att posa ;D
Krååm
Kvällens outfit, kändes lite tråkig men det blev som det blev.
People
Massa folk runt bordet :)
Tihi
Amer kom förbi en runda, det gillar vi:)
People2
Stod & skrek "Kort, kort" men ingen hörde mig utom Dennis ;)
<3
Jag & Eve, feelin' good! Observera det rosa glasyret i mitt hår.
Ohja.
Vi skaffade oss en sexig kompis :D

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0