Ensam RETARD söker

Ännu en säsong av Ensam mamma söker. Asså helt seriöst, vad är det för fel på folk? Orka dejta i TV. Och varje säsong är det alltid någon jävel man hatar som är med där. Först var det hon Susanne, med sitt hemska leende (1 meter brett mellan tänderna) och fula barn.

Sen kom hon Johanna. Det enda jag minns med henne var att hon var frisör, vilket hon visade typ 100 gånger i TV-rutan. Ja, WOW du kan klippa håret på folk. Who cares? Jag hatar dig ändå.

Nu har det kommit ett nytt cp. Den här gången är cp:et blondt (eller snarare vithårig) och heter Helena. Hon är nog den värsta av alla. Hon har nämligen bara valt ut killar som är i 20-årsåldern (hon själv är 37), en av dom är 22 år = 5 år äldre än hennes son. Hur schyst är det? Måste kännas som att deras mamma håller på typ me storbrorsan.

Jag har absolut inget emot åldersskillnad, däremot finns det gränser när man har barn i samma ålder + enbart håller sig till en 20-års yngre ålder. Då har man stannat lite i utvecklingen på något sätt...

När jag sökte på henne läste jag att hon faktiskt fått ganska mycket klagomål på sitt beteende. Synd om henne? Nej, det är TV. Man måste tänka på hur man beter sig, att skylla på att de framställt henne "fel" skiter jag i. Hon har fortfarande valt killar i sin egen sons ålder + lämnar ut hela sitt privatliv. Skyll dig själv, ingen har tvingat dig klämma på killars rövar & skryta om att du haft trekant m.m i TV:n. You're stupid, that's it.

OBS: Ovanstående text skall tas med en nypa salt för folk med dålig humor.

XXX
EMS3
Orka retuschera sönder bilder, Desperate Housewifes next?
Iallafall desperate...


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0