Stackars hjärna...

Sitter & försöker hjälpa min syrra att skriva ett arbete. Så jävla tråkigt, jag ruttnar. Man märker att det här slöa året har ätit upp min hjärna, jag kan ingenting längre. Min syrra är inte heller den smartaste, fattar ni hur svårt det är när 2 idioter försöker få ihop ett helt jävla arbete eller? Massa svåra ord. Vad betyder t. ex. "auktoritärt"?

Så såhär ser det ut istället:

Jag: - Gå in på manskligarattigheter.se
Josse: - Ahh..
Jag: - Vänta lite, jag måste visa en äcklig sak hihihi (går in på youtube & tar fram videon på världens största finne typ, Skiiiiitäckligt!!)
Josse: - Öh öh.... IIIHHH!!!!
Jag: - Hahahahaha uääärk!!
Josse: - Varför visade du mig det? Nu tänker jag bara på den. Usch usch...
Jag: - Joo... vill du se världens största snigel istället?!

XXX
- Pet me!!
Handen glider mot de nedre regionerna, but Selma don't mind! Nej, skoja bara. Jag är ingen kattofil.
Myspys
Sen kom Selma majsboll & la sig på mig istället ♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

din katt må vara den sötaste!

2009-10-08 @ 20:13:38
URL: http://sannnnis.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0