Catfight

Bråkade med Selma igår. Vårt första bråk på aaaslänge! Jag hade ställt fram en makrill-i-tomatsås-burk på bordet, så skulle jag bara på toa eller något. När jag kommer tillbaka står det en slampig katt på bordet & slickar på min makrill!

Så jag började jaga Selma runt i huset, ni skulle sett som hon gled i kurvorna när hon sprang. Det var verkligen en jakt på liv och död ;) Tillslut så fick jag tag på stygg katt & slängde ut henne. Inte något straff för henne direkt, var ju hyfsat fint väder ute så. Men hoppades att andra katter skulle se henne bli utslängd så hon skäms.

När jag senare på kvällen/natten ligger i soffan & kollar TV hör jag massa ljud i köket. Blir skiträdd, får för mig en massa dumma saker. När jag tillslut kollar ser jag Selma sitta på bordet & kolla på mig. Sen kommer hon fram & ber om ursäkt genom att kela sönder mig, skalla mig med sitt lilla huvud & knåda mig.

('v') Selma
Skamsen katt.
Selma i skamvrån.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0