Bröstsmärtor

Idag har jag i princip sovit halva dagen:) Nej, bara till 13.15 faktiskt...höhö! Sen kom Selma-majsboll & väckte mig. Hon envisades med att gång på gång trampa på mina tuttar med sina minimala tassar & tunga kropp. Det gjorde mycket ont.. trodde nästan jag skulle bli punkterad där.

Ringde min Louisia & snackade lite. Vi bestämde att vi ska ut imorgon med, till Caféet eftersom hennes Jack jobbar där & han sa att det var nåt speciellt där imorrn. Sen ringde jag Räka & snackade lite me henne också. Hon höll på att bli sjuk:(

Åkte till Ä-holm & lämnade ett CV på Expert eftersom dom sökte personal. Det gick snabbt & enkelt:) Tycker det kan behövas mer kvinnliga blondies där.

Sen vet jag fan inte vart dagen tagit vägen... den har bara försvunnit, för nu e klockan redan 20.00! Kom nyss hem från mamma, käkat pannkakor:) Längesen. Fick ta med mig SnigL-ungen i bilen på vägen hem med. Hon envisades också med att peta på mina bröst flertal gånger :S Äckelunge.

Sis: - Ja, men du får skylla dig själv när du har sån urringning!
Jag: (Smäller henne på låret)
Sis: - AJ!
Jag: - Ja, du får skylla dig själv när du har såna shortstrosor.

Nu ska jag bege mig mot gymmet. Är redan varm & trött så undra hur detta ska gå;)
Pusshej<3
Pose!
Dagens köra-till-expert-och-lämna-CV-outfit!

Kommentarer
Postat av: Josse

Eeeeh, okej vems kofta och vem rum? tuttbarn!!!!!!!!

visste du skulle låna den snippjävel!

2009-09-02 @ 21:55:07
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Postat av: Josse

eeh okej, typ halva outfiten är min. halsbandet koftan och rummet! snipptutte visste du skulle ta den men det var bra att den var tillbaka i byrålådan. ja tuttarna hoppar ju snart ut!!

2009-09-02 @ 21:56:47
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Postat av: marielle

söker dom jobb på expert?

2009-09-03 @ 23:34:17
URL: http://mariellenilssons.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0