Bästa kvällen ever!!

Asså gud. Igår tror jag det var världens bästa kväll. Seriöst. Iallafall för min del, riktigt riktigt kul hade jag hela kvällen. Tiden gick alltför snabbt! Är tillomed fortfarande lite full sen igår tror jag...

Drog ut med Linus & hans kompis Nisse. Fick bli förfestande i bilen (Linus kompis körde) på min 1 litersvin som jag & Linus lyckades häva i oss på cirka 15 min. Jag kollade på Linus leg & såg att han hette Karl i andranamn, Karl-Linus alltså, hahahahaha! Sjukt kul. Sen kom det fram att Robin som också var med i bilen hette Christoffer Robin vilket var ännu roligare. Som i Nalle puh ni vet, Christoffer-Robin! Hihihi...

Väl i Halmstad ville de små fagsen dra till Mc Donalds först så jag gick & mötte Erica på Bulls uteservering. Hon satt där med sin asiatiska styvmamma som var skitrolig! Efter att vi suttit där ett tag & tagit några drinkar drog vi vidare till the Corner.

Tyvärr kom inte Erica in på the Corner eftersom hon bara är 17, däremot fick äckliga små 93:or komma in? Helt cp. Men Erica satte dit en snorunge på Asian palace sen, mohaha ;D Mötte upp Eve, så drog vi in till the Corner medan Erica drog till en privatfest. Packat som fan var där, men vi lyckades ändå snabbt beställa både shots & drinkar. Sen drog vi ner på dansgolvet & dansade massa, askalas ;D

Sen höll Linus på att smsa & sa vi skulle komma till B&B, att han kunde betala inträdet åt oss. Så runt 1.30 tog vi oss dit. Där beställdes tydligen ännu mer dricka. Sen hade vi hittat ett gäng svarta killar från Brooklyn som vi började dansa runt i ring med. Tillslut hade jag trillat & nästan fått Linus över mig också. Kommer inte ihåg alls, känns skitskumt för jag brukar alltid minnas saker. Vill inte låta som en fjortis, men absolut bästa fyllan ever ;)

Kl 3 åkte Eve hem med sin skjuts. Jag, Linus & Nisse hittade Brooklyn-killarna därute igen, så vi började snacka asmycket med dom. Jag minns jag sa typ 100 gånger "Are you from Brooklyn in USA? COOL!" Jävla tönt är jag när jag ska snacka engelska. Sen drog dom, jag & Linus blev ledsna för vi gillade verkligen dom.

Sen satte vi oss och började tänka ut hur vi skulle komma hem. Jag hade fått pengar av pappa, 1000 kr. Hade lyckats göra av med 650 kr i baren, så vi fick inte råd till någon taxi. Inte ens svarttaxi ;) Så tillslut fick Nisses pappa komma & hämta oss. När klockan var typ 5 på morgonen kom vi hem till Nisse & fick lägga oss.

När vi låg i sängen hörde jag ett konstigt ljud, så blev helt förskräckt;

Jag
: - Linus, hörde du?!
Linus: - Ja, det var en jävla ko.
Jag: - Nej, vaddå ko?!
Ko: - Muuuuuu!!
Jag: - Okey då..

Liknande kväll måste göras om snarast! Har tyvärr inte bilder från kvällen dock, lite tråkigt. Så ni får nöja er med en bakisbild på mig istället, måste ju ha något att lägga ut ;)

XXX
- Muuuu

Kommentarer
Postat av: yoyo

du ser ju helt ner knarkad ut

2009-09-20 @ 15:38:05
Postat av: Jennys <3

Jaa, det är mycket möjligt ANONYM:)

2009-09-20 @ 15:41:12
URL: http://jenize.blogg.se/
Postat av: FRIDA - It´s all about me

sv, Hahah ja precis ;D

2009-09-20 @ 19:37:42
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0