Bad dawg!

Har 2 hundjävlar här hemma, 1 golden retriever kallad Jaffa (vår hund) och en Jack russell kallad Gizmo. Jag trodde inte det fanns någon busigare hund än vår, men där hade jag feeel... Gizmo is crazy!

* Han biter sönder gosedjur
* Han tigger som fan
* Han förföljer en genom huset

Nu ligger han nedanför mig & gnyr.. utan anledning? Kom & ta hand om dom någon, jag är ingen hundmänniska. Katter är mitt kall, dom är mer chill & dom luktar inte bajs.

Nej, ska sätta mig vid med mitt vin nu & kolla på Idol. Om jag nu måste ha hemmakväll tänker jag inte vara nykter iallafall, and that's that!

XXX
Gizmo the ripper
5 min efter att Gizmo kommit in i huset - Hälften av Jaffas leksaker är utdragna ur korgen & på väg att bli massakerade. Kolla hans svans, som han njuter av det...

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0