Andras bloggar

Jag är ingen bloggläsare. Jag har en egen blogg, för att jag tycker det är kul att skriva av mig & lägga ut bilder. Andras bloggar kan gå & dö, jag tycker i princip att alla suger. Hade mina kompisar haft bloggar hade jag läst dom dock, det är inte samma sak.

Men att läsa vad en helt okänd person gör om dagarna är inget som jag tycker är speciellt intressant. Om vi tar Kenza till exempel, varit inne på hennes typ 2 gånger. Hon är skitsnygg & hennes blogg är skitsnygg. Men jag tycker fortfarande inte det är kul att läsa! Bilderna är kul att kolla på... fast jobbiga, för att hon är så snygg & har så snygga kläder så jag blir bara svartsjuk. Nej, bättre att inte läsa alls då;)

Dock ska 2 bloggar ha credit, eftersom det är bloggar som jag faktiskt läser ibland!

Den första är Spiderchicks blogg. Hennes sätt att skriva är så sjukt kul, humorn är verkligen min typ. Dessutom är hennes inlägg ofta korta & enkla att läsa. Så henne måste ni kolla -> http://spiderchick.blogg.se

Sen har vi N. Bitchie som jag började läsa för några dagar sen. Det är en "skvallerblogg" om fjortisbloggarna, skriven på ett kul sätt & ofta kul bilder att kolla på. Även fastän det är en skvallerblogg tycker jag den är skriven på ett väldigt moget & skämtsamt kul sätt -> http://nbitchie.blogg.se

Tihi
Också avslutar vi med en avsminkad & trött Jenny redo för sängen;) (Från igårnatt)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0