Aah ma gaad

Vad stressigt det blev idag! Kom mer folk än jag förväntat mig runt 16-tiden på jobbet, så hann inte med allt jag skulle. Dessutom stod det en mjölkjävel & läckte ute i kylen, men fattade inte det först så jag la mig på golvet som Askungen & skurade. Senare upptäcker jag att det kommit en ny pöl och att den kommer från någon av mjölkvagnarna, alltså lönlöst att torka upp pölen. Buuh.. 

Fick reda på att det här med att folk dött av Svininfluensan är inget att oroa sig över. Pratade med en kund som var sjuksköterska och hon sa att de 2 personer som dött har haft flera sjukdomar, så det är ingen frisk person som dör av sjukan. Så det var ju skönt att höra ;) Men tråkigt för de 2 som inte överlevde. 

Sen fick jag min semesterersättning :) Gött! Har man pengar ett litet tag iallafall... Imorrn blir det utgång me Louisis! Skulle blivit ikväll, men vi bestämde oss för att ha myskväll me lite vin hos Louise som e ensam hemma istället;) Så ska köra nu strax.

Återkommer imorrn of cooourse :D
xxx

Im'ma shine
Mitt hår har blivit riktigt duktigt, tvättade det igår & det har hållt sig fint hela dagen:)

Just det, måste bara berätta vilken biatch Selma var innan. Hade satt på mig en kofta som är ganska dyr. Så går jag förbi köksbordet för att lämna över telefonen till pappa. Då känner jag hur något tar tag i mig & drar, typ gummibandseffekt. Jag vänder mig om & ser Selma sitta där & le ondskefullt. Stygg katt! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir så förbannad.visst,detta handlar inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkaden saker till allt och alla

på sin patetiska blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

betandet är så himla onödigt.Jag läste en blogg för några dagar sedan

som är så jäkal bra!! Den handlar om verkligen vettiga saker.. ( Det är en läsare

som skickar detta ) Hon som skriver den har full upp med bloggen..

Hon gör egna intervjuer med läsare,går själv på intervjuer (pga bloggen ) och har fått mycket uppmärksamhet den senaste tiden tack vare sin blogg ..Denna blogg handlar om Självkänsla och självförtroende . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sån hära blogg.Hon kommer gå om kissie,det är de flera som tror. Hoppas bara de,för de kissie gör är inte okej



bloggen heter ialf http://jjuno.blogg.se

2009-09-05 @ 11:45:21
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0