Yeye

I'm goin' out tonight! Linus, Nisse & vår nya vän från Brooklyn Nana kom förbi en sväng innan. Nana satte igång lite grym musik & visade hur man dansar eftersom vi svenskar inte kan såna grejer ;D Nu e dom och kollar bio i Halmstad, jag kommer in senare. Ska dricka lite vin nu tror jag & kolla TV:)

Ägnat 100 år åt att bestämma outfitm tillslut blev det lacktajts & vanlig tröja med cerise pumps. Pallar ej lägga ner mer tid nu, I look good anyway... får man tänka.

See ya 2morrow!
XXX
Haha
Ursäkta mitt plutande med läpparna, bara tog en snabb bild nyss som jag kunde lägga in ;) But I know u like.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0