Tips från pappan

Ska ut ikväll. Pappa hjälper till..

Pappa
: - Lilla, lilla gumman..
Jag: - Jaha, ska du säga nåt dumt nu? (Tror han ska bråka me mig)
Pappa: - Man ställer sig inte i baren när man inte har några pengar..
Jag: - Men..
Pappa: - Vet du vad man gör? Man tar med sig en flaska, sen tar man sig en jäkel ute i bilen.

Vad hade jag gjort utan nalle-kalle & hans tips?

XXX
Nylonisar
Fick sortera mina strumpbyxor idag. Dom hade samlat på sig:)
Wie*
Utgång me Erica idag, hoppas alla får en trevlig kväll ♥



Kl 4.10

Fan. Kollade på bilden och upptäckte att jag ser ut som en riktig tönt. Usch, man ska inte granska sina bilder för noga. Vad sur jag blir nu... btw, min kväll sög så nu ska jag gå & dö. Men, jag fick en ros! Inte varje dag man får det. Yeah. Gonatt.

Kommentarer
Postat av: Yoji

Fasiken vad snygg du är. Har du msn?

2009-10-17 @ 14:31:58
URL: http://yoji.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0