Stackars mig

Varit & firat mammas födelsedag. Bara jag, mamma & Josse, myspys. Kollade på Ensam Hemma, det inrednings/bygg-programmet. Satt och störde mig som fan på ett jävla cp dom hade med där, hon gjorde om en familjs övervåning till ett jävla dagis! Det såg verkligen förjävligt ut efter att hon gått lös där med mögliga möbler & 100 olika färger. Dessutom led hon uppenbarligen av ADHD eller något liknande + hon hade pipig röst. HATA!!

Orkar inte skriva mer, känns nämligen som att jag börjar bli sjuk. Icke bra eftersom jag ska träffa Mills imorrn, men mår förhoppningsvis bättre senare. Min kropp är speciell, den gör lite som den vill.

XXX
Wazzzaaaaa!!
Det är ingen födelsedag utan glada miner ;D
DIE!
"Gud vilket fint bord jag hittat, 600 år gammalt & luktar rövhål, heeelt perfekt!"
SS - Sexy Sisters
Mamma hoppar ut ur bild och Josse hoppar in med en bulle & ful min.


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0