Om & om igen

Varför känns det som att varje dag är likadan? Det senaste året har verkligen varit sjukt tråkigt. När man gick i skolan hände det iallafall någonting. Nu gör man ingenting, typ ser framemot helgen. Går ut, dricker lite, åker hem, sover. Sen är det måndag igen.

Istället för att vänta på att något ska hända måste jag göra något åt det. Man skapar sitt eget liv, sin egen lycka och framgång. Även om jag haft otroligt många motgångar på vägen måste jag försöka. Är sugen på typ makeup-skola eller något sånt, tror det kan passa mig. Det är detta som är det svåraste. Veta vad man vill?

Vet dock inte hur jag ska börja. Men söka lite på Internet antar jag, kolla om det finns nåt i närheten. Hoppas bara jag inte måste plugga upp mina betyg... Matte B kommer aldrig gå. Åhhh, jag hatar vara vuxen... jag är fan inte vuxen.

XXX
Yeeeah
Jag & Sis leker framför GH.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0