Nostalgi

Kollade gamla foton igår med syrran. Hittade vårt skolfoto från 1:an, shit vad man saknar den tiden. Vårt lilla gäng, Black & White. Blonda & Svarta. Svenska & Utländska. På lektionerna vi satt alltid och snackade. Ibland skärpte jag och Eve oss, men då fortsatte Nura & Gaby att snacka så vi alla sen blev utskällda ;)

Eller när vi var på klassresa i Berlin. Jag & Eve hade ett rum, Nura & Gaby rummet mittemot. Dom sprang alltid in till oss. En morgon flyger dörren upp & en naken Nura kommer inspringandes med handduken mellan benen "Har någon bodylotion?" Sen får vi reda på att det är kameror i korridoren. Nura sprang inte naken fler gånger :)

Jobbigt att bli värsta nostalgisk när man är 20 år. Jag är nog 60+ i sinnet egentligen. Men det var bra tider dock :)

XXX
<3
Haha, jag ser ut som en bebis! But we're lookin' fiiiine though.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0