Hata röststyrt

Ringde arbetsförmedlingen idag, ska boka tid med min handledare. Kommer till sån röststyrd skit:

AF: - Välkommen till AF röststyrda... (babblar)
Jag: - *Host*
AF: - ....Ursäkta, jag uppfattade inte namnet. säg namnet på den du vill ringa.
Jag: - (Ehh okeey) ....Robert Nyholm
AF: - ...Finns ingen vid detta namn, säg namnet på den du vill ringa.
Jag: - Robert Nyholm!
AF: - Du vill ringa; Irene Holm. Stämmer detta?
Jag: - Nej!
AF: - Säg namnet på den du vill ringa.
Jag: - ROBERT NYHOLM, FÖR HELVETE!
AF: - Du vill ringa; Robert Nyholm. Stämmer detta?
Jag: - JAAA!!!
AF: - Varsågod (Kopplar vidare) ....Personen du söker har gått hem.
Jag: - JÄVLA FITTA!! Slänger på luren.

XXX
Spegelbild
Inga nya bilder från idag än så länge, så blir en bild på Fredagens outfit :)

Kommentarer
Postat av: Primate

Ja den svararen värkar vara lika nyttig som resten av af är. Jag har skaffat mig 5 jobb en så lenge och ingen var via af.. Mitt tips är iaf att du ska lalla rund där du vill ja jobb typ och fråga fräckt om dom vill ha dig :P

2009-10-12 @ 18:01:25
Postat av: Malin

haha! klockrent ju :D

vill du föresetn hjälpa mej med min blogg?(A)

2009-10-13 @ 12:32:21
Postat av: Jenny <3

Haha ;) oj totalt glömt det! Beror på vad du vill ha hjälp med, jag är inte bättre än någon annan. Använt mig av designadinblogg.se :P

2009-10-13 @ 13:54:34
URL: http://jenize.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0