Me & Majslis

Idag hade jag & Selma foto-stund. Vi tog massa sexy bilder tillsammans medan vi kollade lite på "Mammas pojkar". Sen blev det gymdags för min del. Jag testade rullbandet idag, inte vågat innan. Skitkul ju! Men kändes skumt gå och inte komma någon vart. Efteråt var jag lite snurrig, kändes som att golvet skulle rulla ifrån mig ;) Det har varit en bra kväll.

XXX
Laser-eye
- I have the foorce..
Mjao?
Selma på väg upp för att utnyttja mina smekande händer.
Love <3
Selma vill inte vara med på kort först..
Pose!
Men posa kan hon, med sin vackra tass. Working the catwalk!
Puss*
Tillslut fick vi till det! Love you Selmis ♥

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0