Kissa på chipsen

Tight med inlägg ikväll, but I know you like. Dampkväll framför TV:n, pappa förfasade sig över Bonde söker fru. "Kolla som hon håller i honom. Hon våldtar ju honom! Jävla slampa!" Ehh ja, damp.

Sen studerade Jag & Josse baksidan av en chipspåse. Det var en bild på Estrellas röda stjärna, som vattnar potatisplantor. Det såg ganska kul ut..

Josse: - Haha, pappa kolla på stjärnan!
Pappa: - Nej... fan vad äckligt. Den kissar ju på chipsen!

Helt gravallvarlig också. Gud, ibland tycker jag synd om den lille gossen. Men underhållande är han! Och på tal om ingenting kom här en clementinklyfta flygandes nu, spruta på skärmen gjorde den också. Snuskclementin. Som sagt, min familj har damp ikväll.

XXX
Snusk.
Stjärnan skulle bara vattna sina plantor, men pappa anklagade den för annat.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0